L+ M = 8 månader!


När M kom hem idag fick jag en rödros, det tog en eller två sekunder innan jag kom på varför. Vi firar ju 8 månader idag! Jag blev jätteglad och satte den i vatten och satte fram på bordet, så grejade vi lite och sen var jag tvungen att gå in på toaletten och vad sitter inte på toaletten om inte en gigantisk Miranda nalle! Jag har alltid velat ha en Miranda nalle, men aldrig fått någon så jag blev sjukt glad och rörd. Till saken hör att nallens huvud var inlindat i toalettpapper. Jag fick förklaringen att M hade varit runt hela stan i jakt på en koala mjukis, men inte hittat någon (hans smeknamn på mig är "sin lilla koala") och toalettpappret var för att han tidigare sagt att jag vart nominerad till M:s pris för världens bästa flicka, vilket priset är en nalle inlindad i toalettpapper. Fråga mig inte varför, förklaringen till det var i stil med att det var inte nobelpriset utan ett budgetpris.
Blev i alla fall så sjukt glad över min nalle!


Nallen inlindad i toalettpapper:

image35

Nalle utan papper:

image34




Kommentarer
Postat av: Camilla

va roligt, grattis :) hoppas att ni får en trevlig kväll!

2008-04-25 @ 19:50:48
URL: http://millaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0