Måndag

Imorse var jag i stallet och höll på. En tjej ska åka bort så jag ska rida hennes häst lite grann. Det ska åka på en sista-minuten till Kreta (vill också!).
Efter det så stannade jag till i stan och köpte ett nytt busskort, plus en nagellacks remover och make-up pads. Försöker få långa naglar och har börjat med att lägga fransk manikyr. Det är inte lätt ska jag säga, att få det snyggt, men jag får öva. Nagellacksremovern var den blåa från depend och inte alls speciellt bra! Rekommenderas inte. Någon som har ett tips på hur man använder removern bäst? Har provat papper, nagelskrubb, svamp (!), men inget fungerar. Det gör det bara mjukt, men det lossnar inte.
Efter det hade jag tänkt stanna till vid gymmet, men jag hade ju så klart glömt id, så jag fick åka hem istället, så så fort mitt nagellack har torkat så åker jag till gymmet. Nu ska de fan i mig bli ändring på det här slöa! Linda ska bli vältränad på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: nej det tror jag verkligen inte

2008-08-11 @ 17:39:08
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0