Mönstring

Så var dagen över!
Var på Amp 4 och mönstrade idag, gick inte så bra som jag tänkt, trodde jag skulle få bättre resultat, men nu gick det som det gick.
Är i alla fall nöjd med min befattning, Skyttegruppbefäl på P4 i Kvarn. 
Och när jag läser på deras sida står det:

Kompaniets uppgift är att grundutbilda ett mekaniserat skyttekompani och en granatkastarpluton till insatsorganisationen och därmed utgöra en bas för rekrytering till internationell tjänst.

Så de passar ju mig perfekt! Det är ju just det jag vill göra, så även om inte mönstringen gick super så tycker jag ändå att det slutade bra.
Nu gäller det bara att få upp fysiken ännu mer!
Enda nackdelen är att jag rycker in i augusti 2009, men då får jag ju ännu mer tid att bygga muckler!

Kommentarer
Postat av: Esmie

Va roligt för dig, och riktigt modigt med får jag säga!

Postat av: Linda

Tack! Efter allt för lång tid så blev det äntligen av! Men jag har ett år på mig att bygga upp mig :P

2008-08-23 @ 11:46:08
URL: http://thekanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0