Julen

Linda är tillbaka i Sverige!!

I landet där dem pratar så man förstår, äter något annat än smörgåsar och alla barn inte går omkring med rånar luvor...
Jag skulle ha uppdaterat bloggen i Danmark var det tänkt, men jag hade inte så mycket tillgång till datorn, men imorgon hade jag tänkt lägga upp bilder på mina julklappar och korten jag tog i Danmark.

Lista på vad jag fick (hitills), men bilder kommer imorgon:

Pengar - Tack morfar
Ett halsband i form av ett hjärta med Swarovski kristaller - Tack Mats mamma och hennes sambo
En bok, Discworld Science - Tack lillebror ( jag har kommit ett par kapitel in och den är superbra!)
En dusch creame från Lush - Tack lillebror
En rosa pjamas - Tack älskling!
Ett par röda julstrumpor - Tack älskling
En korsett i svart och guld- Tack älskling
En underkjol i svart - Tack älskling
En super snygg vinröd kjol - Super tack till min älsklings Mats
Ett halsband i form av en valfena - Tack Mats mammas avlägsna emigrerade syssling och man
Ett shower cream set från Body Shop - Tack Mats mammas sambos syster med familj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0