Lördagen

Igår var vi på glöggkväll hos en råttbekant, det var jättetrevligt, blev dock ganska sent.
Och imorse blev det tidigt upp då jag var tvungen att medicinera Bellan som blivit sjuk klockan åtta på morgonen, men jag kunde ju gå och lägga mig sen igen.
Så när vi vaknade till liv senare på dagen, var det bara att börja städa och packa ihop råttorna, då vi skulle lämna dem i Uddevalla hos en kompis som ska passa dem. Så packa ihop åtta råttor (som bor i två burar, då Bellan bor med två andra i en egen liten "sjukbur") och två marsvin.
Så efter vi lämnat av dem så åkte vi till Mats farmor och farfar och åt middag och lämnade en julklapp. Dem fick en tjock illustrerat lexikon om blommor och växter och vi fick pengar och en jättefin julbock i keramik. Jag gav dem en ren också, tyvärr glömde jag den röda filten (jag gjorde den nämligen i bilen på vägen) så han fick ingen luva, men han blev söt ändå.

Och imorgon åker vi till Danmark så jag måste packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0