Måndagen

Det är märkligt dem dagar jag inte skriver något är det massor som besöker sidan, men de dagar jag skriver är det nästan inga.. mycket märkligt. Folk måste ha dålig tajming.

Idag åkte vi i alla fall och hämtade tillbaks djuren från Uddevalla, fast först åkte vi till Torp och kollade på mellandagsrean. Men vi hittade inget annat än en back julmust för 10 + pant och ett presentkort som tack till våran djurvakt för att hon ställer upp.
Både jag och Mats höll på att dö av hunger så vi åt på Mcdonalds, det är första gången på hur länge som helst, pomme fritsen var faktiskt riktigt goa för att vara donkens. Jag reflekterade också över att priset har stigit avsevärt sen jag arbetade där för 3 år sedan.

Hittade ett program idag också som håller reda på alla ens forum/communites osv
www.totiki.com/
Galet bra, rekommenderas varmt, slipper man gå in på varenda sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0