Pissig tisdag

Idag har jag varit i stallet, efter det åkte jag in till stan och kollade på sockar. Ville ha ett par juliga med bollar på, men de ända med bollar jag hittade var grå, så vi får se om jag köper dem.
Efter det tränade jag, cyklade 75 minuter, och sen styrketräning i 45 minuter. Skönt att få svettas och få upp pulsen lite.

Väl hemma hade jag fått en paket avi, men tänkte att jag hämtar den när vi har tvätttid klockan sju. Klockan halv åtta går vi ned till tvätten och hittar ingen bokning. Antagligen hade jag tvätt tid vid fyra och inte vid sju. Smått sur, men som tur är har vi tvätttid på torsdag, går i väg och ska hämta mitt paket, nej då har dem stängt! Var måttligt sur då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0