Middag

Igår kväll var jag och Mats på middag hos min lillebror och hans rumskompis. Eftersom jag kommer vara i Danmark i jul så bytte vi julklappar nu, av mig fick han ett ishockey spel, ipodskal i gummi (jag hade köpt ett paket och ville bara ha det rosa så då tänkte jag att han kunde få resten, och eftersom det är roligare med paket slog jag in dem) och saltkar, peppar kar. Hans rumskompis fick en flodhäst (hon vann den på Liseberg när vi var där på min födelsedag och gav den till mig så nu fick hon tillbaks den) och ett par tjocka handledsvärme.
Jag fick en bok (Terry Pratchetts Science of the Discworld), vilket är toppen för då har jag något att läsa nere i Danmark, och Mats fick ett par supersnygga mysbyxor och sen  fick vi varsin lush grej, jag tog en glittrig dusch kräm och Mats någon "rub rub rub" grej.

Idag känner jag mig jätteförkyld, ont i halsen och snoriga bihålor, så idag tänkte jag faktiskt inte träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0