Helgen

Det var en lite hektisk helg, i torsdags åkte vi ut till en kompis föräldrar ute i Uddevalla, eller först åkte jag och Mats och hämtade hans farmor för hon skulle ut till landet som ligger precis brevid kompisens föräldrars hus. Så klippte Mats gräset och grejade,och jag fikade med polarna. Så skjusade vi in Mats farmor, och stannade på torp för att handla lite underkläder eftersom de hade jag helt glömt. Det blev lite strumpor och två nya bikitoppar också (det var 2 för 1).
Så åkte vi ut till polarna och sov över där.
Sen på fredagen så tog vi det lungt, badade och åt resterna från gårdagens tacos, i form av  köttfärssås. Sen bar det åter igen till Torp för att gå på systemet innan de stängde då vi skulle till polare till Mats inne i Uddevalla, det blev en tröja på HM också. Så spelade vi guitarr hero hos Mats polare, där det fanns lite annat löst folk också. Dock är jag inte så överväldigad av detta spel som alla andra, tyckte mest det var förvirrande. Senare på kvällen gick vi in till centrum och kikade lite på Fjordfestivalen, sen efter det så gick jag och Mats och sov ombord på Britta då vi skulle ut på dagssegling dagen efter.
Lördag så väcktes vi vid halv 9 av att kocken kom ombord, 10 gav vi oss ut på ån och ut under bron. Det var strålande väder och underbar sol, vi stannade och badade en halvtimme, vilket var underbart! På kvällen tänkte vi se Batman men den var helt utsåld, men vi kom hem ganska sent också så det var nog ganska skönt egentligen. Istället förbredde vi oss inför Ymer och tryckte lappar och grejer.
Idag då har vi stått på Ymer, sen efter det så åt vi glass och stack och badade. Sjukt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0