Måndag

Trött och slö, Mats började jobba i dag så jag är ensam hemma. Jag skulle också börjar jobba idag, men det blev något strul från bryggeriet så vi börjar på onsdag istället. Ska i alla fall städa undan här hemma, blir ju lite rörigt när man bara är hemma någon dag i taget och dumpar det gamla och tar det man ska ha med sig. Sen vill ju de stackars djuren ut och de kan inte gå ut föräns jag har städat undan alla kablar och annat gott som finns att äta på :)

Skulle vilja se den nya batman filmen, då måste man väl bestämma sig ett par dagar i förväg för att det inte ska bli utsålt.

Gå även in på min andra blogg:
http://www.blondinrapport.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0