Måndag

Idag har jag varit på möte med min arbetsgivare, eller ja från företaget jag ska jobba hos. Hon berättade lite om hur företaget fungerade och vad de gjorde, samt vad man gör när man jobbar hos dem. Det lät enkelt, åka och hämta kläder och flyers, åka dit man ska  dela ut dem, dela ut flyers i fem timmar, och få hundra kronor i timmen. Låter enkelt och skoj, så jag är väldigt nöjd!
Igår köpte vi även nya fiskar, så nu bor det i akvariet:
10 fantomtetror
5 rödmunstetror
7 kräftor, 2 red crystal (som aldrig syns), 1 grön räka och 4 amanoräkor (tror vi)
1 kampfisk, som heter Rudolf
2 Ancistrus malar, vid namn Ytte och Pytte

Idag upptäckte jag dock att Rudolf hade något konstigt som jag misstänker är svamp, men jag ska utreda lite mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0