Min födelsedag

Jag fyllde 22 år igår! *Hurray for me*
Det började med att jag jobbade första dagen på mitt nya jobb, där jag delar ut flyers. Det började inte så jättebra då pressbyrå vi skulle vara vid hade ingen aning om att vi skulle vara där och hade inga drickor (som erbjudandet handlade om) så efter mycket om och men så fick vi åka vidare till korsvägen. Det gick rätt bra i alla fall.
Sen hämtade pappa upp mig (han är på besök från stockholm), så åkte vi in till nordstan och kollade på telefoner, då jag får en ny mobil av honom. Så mötte vi upp Mats, han kom med en påse med coca cola, vindruvr och annat smått och gått som han hade tänkt komma till mig med på Sahlgrenska (det var där vi skulle stått först), men jag var ju inte där, och han försökte ringa, men hans telefon var cp, så det gick inte. Men jag fick det i alla fall tillslut!
Efter det åkte vi hem och bytte om, så åkte vi in igen och träffade min bror och hans kompis och åt på Jensens Bofhouse. Mycket trevligt. Jag tog en räkcoktail, en biff med sås och sen chokladtryffel. MIn bror tog "all-you-can-eat"-ribs och satt och åt hur mycket som helst, han åt fortfarande när vi kom in på desserten! Vi satt väl där i typ två timmar, så trevligt hade vi! Sen åkte vi vidare till Liseberg, där vi körde fem kamp, jag blev vunnen en kyckling och en bil av pappa, sen på lyckospelen, vann min bror Daim, hans kompis en flodhäst och en godispåse, som jag fick!
En bild från alla presenter, blommor och annat från min 22-årsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0