Tisdag

Igår var vi åter igen och badade (finns ju inte så mycket annat man kan göra i den här hettan!). Men nu fanns det brännmaneter och som liten östkust bo så är jag inte van att bada med brännmaneter. Det ska inte göra ont att bada! Jag fick dels en tråd på kinden och sen på baksidan av vaden, men lite bad blev det, innan jag fegade ur och gick upp. Plockade lite snäckor också som vi kanske ska ha i akvariet. Det är däremot en rolig grej här, det finns saker att titta på! Hemma finns det typ tång, tång och mer tång.

Våra stackars fiskar mår inte så bra, de har haft jättevarmt i vattnet, men jag har jobbat hårt för att få ned temperaturen, så nu kanske de är lite gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0