Måndag

Det blev sent i går. Först åkte vi till Uddealla och träffade Ms farmor, så åkte vi med henne bil till hans föräldrar , så åt vi lunch där, sen åkte vi tillbaka till Ms farmor och hämtade råttorna vi lämnat hos henne. Så åkte vi til råttvakten (som också bor i uddevalla) och lämnade de små liven, så åkte vi tillbaka och fiokade hos Ms farmor. Så när vi äntligen kom hem var kloickan runt tio. Så skulle M packa och dona och kolla när han skulle iväg. Så vi kom väl inte i säng föräns vid halv ett, ett.
Och M skulle iväg till Läsö idag så han åkte typ halv fem i morse. Inte mycket sömn, men jag kunde ialla fall sova vidare.

Men nu är jag ensam hemma, utan pojke och utan små terrorister. Känns jättetomt.
Men jag har att göra ialla fall. Jag ska städa hela lägenheten, diska, städa ur råttburen och packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0