Spott och Fräs

Det är fredag den trettonde i dag, vad hade jag väntat mig?
Fick veta att nordisk, som är min största höjdpunkt på året, är avkortat, vi ska bara gå upp till strömstad och möta skutorna där, vara med i banseglingen och gå hem igen.
Detta för att de är för få anmälda, men också antagligen för att det inte finns någon skeppare som är villig.
Detta innebär att jag hoppar det totalt, det är allt eller ingenting! Dels för att jag vet att jag kommer gå runt och sura ohc vara ledsen för att vi inte är med hela, samt att det går emot en av de starkaste principerna jag har "Man belönar inte dåligt betende!".

De kan segla sin Requiem-segling om det vill, för det är vad det är, om det inte ens finns kraft och engemang för att genomföra ett nordisk, då finns det inte engemang för att lyckas klara fighter med det nya kraven som inträder nästa år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0