Suketter

På seglingen hade jag med mitt eget the (det underbara äpple och kanel thet!) samt suketter. Då jag tycker om när mitt the är sjukt sött men vill inte ha massa socker i.
Så på seglingen när jag drack the, så ja hade jag i mina suketter och så var de någon som frågade varför suketter och jag sa att då behöver jag inte ha dåligt samvete. Varav en tjej (lite mullig, kan tilläggas) säger smått sarkastiskt "för du behöver ju verkligen ha dåligt samvete över vikten" eller nåt liknande.

Men de har inte tänkt på att jag kanske är smal, just för att jag tänker på sånt, att jag inte vräker i mig massa socker, och undviker det om jag kan?!
Att om man vill ha en bra figur så kan man inte bara sitta still och vräka i sig vad som helst?

Orsak och verkan liksom..

Kommentarer
Postat av: Rebecca!!

En stark poäng till dej!!!!

Kram Rebecca

2008-06-26 @ 18:25:25
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0