Påskafton

Min underbara pojkvän hade gömt ett påskägg till mig, så nu imorse fick jag leta igenom hela lägenheten för att till slut hitta mitt blåa påskägg! Blev så glad, förra året så sa jag att jag ville leta påskägg (var då hemma hos mina föräldrar), och de hade köpt godis men de gömde aldrig några påskägg så tillslut hade alla ätit upp godiset i alla fall. Det hela slutade med att de gömdes påskägg i alla fall, för att jag blev upprörd. Så är det att vara 21 och världens barnsligaste!
Nu är Mats ute och handlar mjölk så ska vi äta scones till frukost, jättegott!
Själv sitter jag i soffan, världens nöjdaste och äter ur mitt påskägg, men just nu slåss jag med råttorna om godiset, tror jag får ta en räd under soffan, då det kan ligga ett och annat snott drageägg där...

Hoppas alla haft en lika trevlig morgon som jag!




Mitt påskägg!
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0