Sammanfattning



Igår kom ju min väldigt goda vän "Mållgan, Bållgan" ner, och idag fick jag reda på att en annan gammal klasskompis också bodde i Götet, så vi åkte in för att träffa honom. Sat och fikade på Franks hur länge som helst, snackade gamla seglingsminnen, folk som vi kände, jobb och mycket mer. Borde skriva massa roliga reflektereingar men jag gör det en annan dag då jag måste vara lite social :)

Lägger in en bild på kläderna också, hatar att bli fotograferad, då jag alltid ser knas ut!

image5
Tröja från Nice, Frankrike
Byxor från HM (Älskar dessa!!"
Strumpbyxor från Coop (köpte massa på utförsäljning för typ 20 kr st)
Slitna skor från Skopunkten
Mössan; älskar denna mössa, hittade den i pojkvännens garderob, gissa vad jag numera bor i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0