Snöstorm

Igår fick jag hem jackan som jag köpte på tradera, en Harley Davidson läderjacka. Fick den för 1100 kr, så snygg! Älskar den redan!

Imorse följde jag med Mållgan in till centralen, för hon skulle hem idag. Det är alltså inte lätt att hålla matvanor när man har kompisar hemma. Jag har jättesvårt för det, det är samma när man ska ut och springa och får höra "Gud vad du är hurtig". Lite samma med maten, jag försöker att inte äta onyttiga saker, men istället för att höra att man är duktig så kollas det lite snett.

Gymmade, först så "sprang" jag, har ingen aning om vad maskinen heter, i 15 min, 3 km, sen cyklade jag 15 min, 6 km, sedan körde jag hela kroppen. Jag ska nog börja köra lite olika muskelgrupper, men idag körde jag hela kroppen. Sedan avslutade jag med att "springa" 15 min 3 km. På konditionsmaskinerna gjorde jag av med 500 kcal, vilket kändes skönt.

Det är dessutom snöstorm ute, vilket inte är så bra för min plan att ta fram cykeln och börja cykla till jobbet, men förhoppningsvis töar det väl bort snart...


Min nya jacka:
image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0