the number one

Detta är då första inlägget, har haft ett par bloggar innan (enda som jag fortfarande skriver är http://blondinrapport.blogspot.com), men i och med att jag börjat träna så känner jag motivation för att börja skriva igen. Tänkte att det kan vara en bra motivation samt agera som en träningsdagbok, men till skillnad från en ren träningsdag bok kan jag även skriva om andra saker. Mina råttor, min älskade pojkvän, kläder och det jag älskar mest segling!

min träning

I höstas gick jag ned från 65 till 60 kilo, mest för att jag drog ned på maten, samt jag sprang lite grann i november. Men i januari började jag träna på gym, och sedan dess har jag gått upp två kilo i muskelmassa och har fått synligt större muskler. Nu har det blivit att jag tränat fem gånger i veckan på gymmet, och sedan ett eller två pass utöver det (ex ridning, bugg, joggning). Men jag skulle vilja att det blev åtminstode 6-7 pass i veckan.

mina råttor

Jag har (tillsammans med min pojkvän) 7 stycken råttor, de huseras i en väldigt stor bur, och när vi är hemma får de springa löst. Jag ställer ut dem så mycket jag hinner, dock kommer det inte bli så mycket i vår då det krockar med seglingar och skola.

min segling

Min stora passion, mitt liv cirkulerar kring skutsegling. Sedan2003 har jag seglat på många olika skepp, men nu är min hemma båt galeasen Britta från Uddevalla. Jag sitter med som ungdomsrepresentant, och seglar allt som oftast instruktör. Jag försöker alltid dra med folk att börja segla, för det är verkligen det roligaste som finns, så hör av er om ni är intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0