Upp och Ned

Idag har motivationen gått upp och ned. Först var jag i stallet, men jag hade ju glömt ta med mina andra skor så jag halkade ju runt som bambi på hal is, så imorgon måste jag komma ihåg skorna som har mönstrad sula.

Rent fysiskt gick det bra på gymmet, cyklade och använde "Spring" maskinen och kände att det gick riktigt bra. Förutom en sak som jag undrar vad de har att göra med, det är nämligen så att ibland när jag tränar cardio så får jag hosta efteråt. Förut trodde jag de bara hade med att göra att jag hade världens sämsta flås, men nu blir jag inte speciellt anfådd (läs inget alls), visst andningen blir lite tyngre, men inte mycket mer. Men sen får jag den där nedra hostan, jättekonstig.

Men sen motivationen gick upp och ned, först gick det upp, men sen kände jag mig bara tjock och ful. Visst jag bygger muskler, det kan inte förnekas, mina axlar har gått från kantiga till en vacker rund form, mina biceps börjar pojkvännen bli avundsjuk på (de är faktiskt inte så stora som han verkar tycka...) och när jag spänner armarna får jag en vacker linje under nyckelbenet MEN jag tycker inte jag tappar fett, fast det kanske bara är jag. Men jag tycker faktiskt inte jag äter så där väldigt mycket, och enligt den boken jag läser nu ska man äta 500 kcal mer än vad man gör av med för att bygga bäst, så jag vill inte dra ned för mycket på maten heller, för jag är rädd att jag börjar bränna bort musklerna då. Dilemma dilemma...

Så kommer M hem sent i dag ringde han och sa, och jag som skulle plugga. Har jättesvårt för att plugga när han inte är här, då går jag liksom bara och väntar på att han ska komma hem. Inte för att han gör något som får mig att plugga eller att jag behöver hans hjälp, men jag vill bara ha min älskling nära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0