Bilar

Igår var jag och M och kikade på en bil min pappa kanske ska köpa. En volvo V70 -05, den skulle ha lite små skavanker så han ville att vi skulle se hur mycket små skavanker det var..
Bland annat var det ett säte med en reva, och de andra passagerar sätet hade fläckar på sig. Sen saknades det lite läderbitar här och där. Hans nuvarande bil tycker jag är sjukt fin inuti och det känns lite som ett nedköp... Sen hade de skadat lädret  på instrumentbrädan också... Så vi får se om han köper den. Roligt var det ialla fall, vi gick igenom hela bilen och hittade varenda liten repa :D

Lite butter Linda, (jag fryser och är hungrig). Tycker de är synd på locken i ansiktet...
image41
ck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0