Sun kissed

Innan seglingen köpte jag Dove Summer Glow fast den som har en hint av brunkräm i sig. För i vanliga fall är mina ben kritvita efter vintern och så vill jag aldrig visa dem, och så fortsätter de vara likbleka. Så nu tänkte jag att om jag använder Dove:n så de blir vanligt vita och inte så där lysande vita så kan jag ju sola benen och de kan bli naturligt vita utan att jag behöver skämmas över dem.

Såg resultat efter ett par dagar, dock blev resultatet lite flammigt längst ned på smalbenen, vet inte om de har att göra med att jag har tagit extra mycket (då jag börjar där) eller om de är för att jag inte låtit de torka ordentligt innan jag krypit ned i sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0