En vanlig Lördag

Idag var det vilodag. Jag har tränat varje dag hela veckan, minst ett pass om dagen, så jag tyckte det var okej med en vilodag så kroppen får komma ikapp.
Om någon vill se min träning finns den här:
http://www.funbeat.se/life/person/calendar.aspx?PersonID=112338

Där försöker jag komma ihåg att lägga upp mina träningspass jag gjort.

Men jag har inte bara slappat idag, vi har gjort rent var sjukt äcklia akvarium, det har förfallit efter att våra två algätare skrämt ihjäl mina fina fiskar, och jag tröttnade lite. Akvariet var typ helt igen växt med växter och massa sniglar, men nu är nästan alla växter uttagna och allt vatten bytt och filtret i pumpen. Och imorgon ska vi försöka komma iväg till akvaristen och ge bort algätarna och köpa nya fiskar (jag fick två hundra kronor av min bror i födelsedagspresent att köpa fisk för).

Sen försökte jag byta but till bebisarna, men det gick inge bra, så dem fick flytta tillbaka.
Jag har också diskat och städat iordning lägenheten.

Nu på kvällen kom en kompis över så åt vi karre med supergod sås och tittade på en film som jag inte sett på år och dagar men som jag verkligen älskar. Nämligen Grosse Pointe Blank, med John Cusack, en actionkomedi, som är grymt rolig och bra. Efter det såg vi en av Futurama filmerna, som var den mest psychotiska Futurama grejen jag sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0