Fredag

Usch noll motivation till att åka och träna. Fast det positiva är att det antagligen inte är så mycket folk där idag då de är fredag.
Jag har i alla fall varit duktig och skriva massa grejer till Britta-Nytt, som redaktören bett mig i typ ett halvårs tid. Men bättre sent än aldrig.
Skrev lite om sommarens seglingar, skute, lite ankdoter som jag kommer ihåg, typ som när jag var fem centimeter i från att dö av att en metalkaus. Eller när jag bestämde att vi skulle slå så jag kom ned från masten ordentligt.

Ska upp till Stockholm på måndag för att morfar kommer upp från Nice, så jag ska åka upp och säga hej till honom. Antagligen ska vi gå på operan också. La traviata tror jag. Har bara gått på operan i Nice, varav ena gången förstod jag verkligen ingentining och det enda som fanns att titta på var en betongvägg, andra gången var när jag och Mats var nere i julas. Då hade jag läst på, massor, men det var jättesent, både jag och Mats höll på att somna och storyn följde inte alls det jag hade läst. Så jag fattade noll, hade helst av allt bara somnat i logen, och om det inte varit för det rika paret som satt brevid oss skulle jag ha gjort det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0