Arbete

Idag arbetade jag själv, det var väldigt tråkigt. Jag trodde inte det skulle vara det, eftersom man ändå inte pratar speciellt mycket när man är två, men då vet man att det i alla fall finns någon där. Nu var man liksom helt själv, kändes rätt övergivet. jag lyssnade i alla fall på radio hela dagen i ena örat, det fick det att gå lite fortare.

Hörde också att inga förband läggs ned i försvaret inom det närmaste, vilket är skönt, då behöver jag inte oroa mig för att jag inte får rycka in. Inte för att jag skulle tror att kvarn är nedläggningshotat då det är där den främsta rekryteringen till utlandsstrykan görs och det är ju det försvaret satsar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0