Batman

Igår var jag och Mats på bio och såg "Batman- The Dark Knight". Den var väl bra, men alldeles för lång!
Och när dem ska spränga färjorna, varför överger dem inte färjorna? Om jag satt på en båt med en miljonsprängmedel på, sitter ju inte jag kvar, jag överger ju fartyget. Det störde mig något enormt. Samt att man inte får veta något om jokern. De lägger upp det jättefint, så man blir nyfiken, men sen slutar det bara.
Efter ungefär halva filmen, satt jag mest och väntade på att den skulle ta slut. För då började den bli för mycket.
Men i huvudsak var den bra.

idag ska jag till veterinären med Bellan, det värsta är att jag har ju gett henne baytril så hon rosslar inte längre, så jag hoppas veterinären går med på att skriva ut det ändå, även om råttan inte låter... Sen hoppas jag att hon inte typ blir sur eller arg för att jag diagnostiserade själv, men jag har lite svårt för att betala 750 kronor eller mer, för att de ska lyssna i två minuter och sen säga att hon ska ha baytril när jag har det hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0