Nya jobbet

Hemma på lunchen från jobbet, det tar fem minuter att gå och det är rätt skönt att komma ut ifrån vårdcentralen.
Det här jobbet är ju mycket bättre än flyers jobbet, eller bättre, men inte fullt så tråkigt i alla fall.
Jag var lite rädd att de på vårdcentralen skulle vara suriga och tycka det var jobbigt att man kom (hon från företaget vi jobbar för varnade oss för det), men alla är super trevliga och alla säger "Men gud vad bra att de gör såna här saker". Och är måna om att jag har fått i mig kaffe och inte står hela tiden. Så på det sättet känns det jättebra. Dock har jag redan börjar få bacilusknoja med alla sjuka människor. :s

Nej nu ska jag äta lite nudlar så jag får i mig någonting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0