en torsdag

Idag var jag som sagt i stallet på morgonen, efter det åkte jag till trafikskolan och skulle skriva in oss på handledarkursen. Men det var lite förvirrat för jag sa fel och sa intensivkurs, vilket inte är samma sak. Men efter en liten stund så kom jag på mitt misstag. Så på söndag blir det handledarkurs!

Efter det åkte jag till Fysiken Kaserntorget, cyklade lite och körde lite styrka, efter det åkte jag till Fysiken Gibraltar och strechade i en halvtimme och körde sedan afropower. Tyvärr var det inte så mycket hoppa runt så mycket, vilket gjorde att det inte var speciellt jobbigt. När det var slut hämtade Mats mig, så åkte vi till badmingtonen.
Imorgon ska jag inte göra något speciellt. Det ska bli skönt.
Tänkte ut och springa och åka på någon fysiken grej. Kanske styrkeyoga, det är skönt, då kopplar man bort andra saker.

Jag och Mats ska upp till Britta i helgen och arbeta, men vi fundrar på om vi ska upp redan imorgon så slipper vi åka tidigt på lördag, men vi har inte bestämt något än...

I stallet:



Fin solnedgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0