Hinna med...

Det är så mycket nu, väldigt mycket som ska hinnas med.
Veckorna går så fort, tiden verkligen rinner iväg. Dels ska jag jobba för eventbolaget nu i maj (eller antar jag i alla fall, dem smsade att de behövde folk och jag sa att jag kunde), när jag inte är där åker jag till stallet. Som tur är, är det ju lite tid kvar till maj.
Helgerna nu är rätt fulla, den här helgen ska jag upp till Kvarn på infohelg och Mats ska upp till Stockholm på möte med SRS. Helgen efter är det råttutställningen, den därefter är det första seglingen. Dem två helgerna efter det är det faktiskt inget direkt inplanerat, men mamma har frågat om vi vill komma upp på hennes vernissage den 9, i samband med hennes födelsedag, så då kanske det blir en Stockholms resa. Sen den 23 är det utbildningssegling och stora vår (råttutställning), men jag funderar i att strunta i UB seglingen eftersom jag antagligen kommer segla så mycket annars. Så då blir det antagligen en Stockholmsresa där.
Seglingar har jag inte ens börjat titta på... Tänkte se om, hur och var jag ska arbeta, antagligen blir det på eventbolaget och då kan jag välja dagar rätt fritt. För just nu har jag inte hört så mycket från dem andra bolagen jag sökt hos.
Utöver det är de körtkort som ska tas, träning (måste börja komma igång med min löpträning), träning och åter träning. Måste ligga i nu när det bara är typ 4 månader kvar! Sen är det lite andra tider, typ som att kolla min syn och massa små saker, som att köpa födelsedagspresenter, hinna umgås med polarna och dessutom hinna sova!

Känner mig lagom stressad, men jag tror det blir bättre efter den här helgen, då infohelgen varit ett stort oro och stressmoment i vardagen. Jag hoppas bara det går bra och att jag klarar styrkestesterna okej... lite smått orolig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0