Kall...

Är frusen och kall!
Har stått fem timmar utan för stationshuset och delat ut "kaffekort" för 7/11. Vi får inte stå inne i huset för att dem som äger huset "Jernvägshus" eller vad dem nu kallas tycker att de skräpar ner. Jag hade inte med mig någon tröja, så jag hade bara en jättetunn långärmad tröja, men sen kom jag på att jag kunde ta jackan under arbetsjackan, trots de frös jag som en liten hund. Och vi ska inte snacka om händerna, helt blåfrusna. Så jag fick gå in lite då och då och sätta händerna mot varmblåset i dörren.

Ska jobba på torsdag också, då ska jag minsann ha långkalsonger, halsduk, mössa och vantar! (om det inte är strålande sol....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0