Onsdag

Var på AF idag, fast tydligen hade dem skrivit fel, så jag hade egentligen inte behövt komma in för ett personligt besök föränd i juni... Men nu var jag där i alla fall. Dem erbjöd en arbetscoach, men jag vet inte om jag ska haka på det. Känns som det finns andra som är i bättre behov av det. Jag behöver bara jobb fram till augusti, och det finns så många som inte har något som de ska göra till hösten, dem behöver nog en coach bättre. Sen blir jag stressad av att tänka på att jag måste åka in där varje vecka, försöka få in det i schemat också. Men ska prata mer med Mats när han kommer hem och se vad hans säger.

Jag har små huvudvärk och känner mig varm idag, inget alls roligt.

Mats har hand om anmälningarna till Göteborgsutställningen, men det har kommit typ tre anmälningar hitills (oss inte inräknat), och det är i princip sista dagen i morgon, så hoppas det kommer fram lite fler anmälningar! Lite trist med bara typ 10 råttor anmälda :s
Posten har kommit idag, men det är så förvirrande för förra veckan kom först brev med en brevbärare och andra med en annan, förstår mig inte på de här postsystemet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0