Onsdag

Imorse vaknade jag av att Mats sa "Go morron älskling", och solen strålade genom fönstret. Varav det första jag sa var "Ska inte du til jobbet?" En snabb titt på klockan sa att den var tio över åtta. Så jag tror Mats blev runt en timme försenad till jobbet, det är då de är tur att dem har flex....

Idag tänkte jag sticka ut och springa, men nu tänker jag börja lite lättare än förra gången jag började springa. Då började jag med runt 7-8 km tre gånger i veckan, vilket gjorde att mina ben protesterade ganska mycket. Så nu tänkte jag att jag börjar med runt 4-5 km istället, och inte så mycket backar utan mer platt.

Jag ska på step idag också, jag har gått på det två gånger och det brukar vara sjukt jobbigt. Typ andnöds jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0