Påsk

Idag hade vi påskmiddag med min bror och hans kompis. Jag hade gjorde toast till förrätt, med räkor, avokado och ägg. Självklart var vi tvugna att ha äggknackning, något min brors kompis aldrig gjort förut. Så vi målade ägg och självklart vann min bror som vanligt i att ha hållbarast ägg. Jag tror han fuskar...

Köttet hade Mats stekt, det var supergott, med örtsmör, kantarellsås och potatis till. Som vanligt hade vi gjort galet mycket för mycket mat, så jag trots att vi åt tills vi typ storknade så fick jag ihop till fyra matlådor och råttorna fick en ordentlig portion! Och då har vi fortfarande massa förätt kvar...

Jag gjorde en supersnygg dukning tycket jag, lite så där nymodern, och stilig. Lite rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0