Rörigt och körigt

Jag har inte skrivit för jag har inte orkat eller hunnit, allting har verkligen kört ihop sig den här veckan.

När vi kom hem ifrån utställningen så var Bellan jättedålig, så vi ringde till en vi känner som hade betapred hemma, så det var bara att få i henne det. (Klockan elva på kvällen). Vi gick sen upp vid fyra igen för att se om hon blivit bättre, vilket hon inte hade, så en tablett betapred till. På morgonen var hon sämre så det var bara ringa veterinären och be om en tid för avlivning.
Vackra fina Bellan, det känns tomt utan henne....

Skulle egentligen ha tränat i söndags, och i alla förvirrad trötthet så var jag stensäker på att de var klockan tre, men de var klockan två. Så jag missade ju det totalt...

Igår märkte vi att Embla och Isa var dåliga. Embla märkte vi redan i söndags att hon hostade, men tänkte att de går säkert över, men igår var de ännu värre. Så vi var tvugna att medicinera. Det hade väl vart okej om de inte är så att vi ska iväg och segla i helgen. och vi har då ingen som kan medicinera råttorna. Mats mamma med familj kommer och ska bo i lägenheten över helgen, så dem ska mata djuren, men det är rätt knepigt att få i dem medicinen så det kan nog inte de göra. Det är så typiskt att de ska bo här, för annars hade man kunna be någon bo i lägenheten över helgen och mata och medicinera dem...
Så de kommer antagligen sluta med att Mats får stanna hemma med våra sjuka djur. Aptrist, för jag hade verkligen sett framemot att få en liten "minisemester", eftersom de varit så mycket nu senaste tiden och kommer antagligen vara frammåt också.
Ska i alla fall till veterinären nu i eftermiddag, och vi måste byta däck på bilen och jag ska träna, och vi borde tvätta och vi måste städa lägenheten och ringa om mitt schema hur jag ska jobba och vi måste packa och...
Osv tiden räcker liksom inte till....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas Isa och Embla kryar på sig!

2009-04-29 @ 20:44:18
URL: http://lillaspoketlaban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0