Segt

Mitt gymkort gick ut nu i helgen och det verkligen förstör min rutin!
Ska försöka köpa ett nytt till nästa vecka, annars kommer de inte bli någon ordning alls på mig :s

Igår var jag grymt trött, somnade vid fyra tiden typ, och vaknade av att Mats kom in, sen var jag lagom seg. Idag är det bättre men jag får inget gjort, borde ha städat lägenheten, men, jag är värdelös :S
Ska diska nu i alla fall så jag får något gjort. Kanske kan få något gjort i morgon bitti också, ska inte börja på jobbet förän vid ett, så jag har lite tid på mig.

Fast jag kommer hem lite senare idag då de är första Lacrosse träningen. Det ska bli kul, Mats har stått och kastat till mig utanför, men det lär inte vara samma sak som att ta emot från någon med klubba.
Riktiga första träningen var egentligen i söndags, men då var jag ju på Kvarn, så då kunde jag inte komma.

Nu ska jag diska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0