Torsdag

Igår kväll satte vi ihop råttornars nya bur och dem är inte glada. Själv tycker jag den känns jätteliten, mot den gamla, men dem har ju mycket mer små lådor och utrymmen, det är inte lika mycket tomt utrymme som i gamla buren. Råttorna har det lite tråkigt då vi inte har jättekul inredning eftersom inredningen i gamla buren inte passar i den nya. Men det blir nog bra tillslut, om vi känner att den är för liten kan vi alltid utöka med en eller två till.

Ikväll blir det Räfven (om jag får tag i biljetter dvs), dem har cd släpp, så det ska bli roligt!
Men innan det ska jag på Step up puls och handla godis. Inte för att jag tror det kommer några påskkärrning då de bara är invandrare i vårt område och de är frågan om dem följer svenska traditioner MEN har man köpt godis och de inte kommer några påskkärringar kan jag äta upp det!

Nya buren:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0