Träna

Nu ska jag snart till step up :en, det är något som jag verkligen tycker är ruskigt jobbigt. Afro power dancen tyckte jag var väldigt jobbigt förut, men senaste gångerna tycker jag inte att jag riktigt fått upp flåset. Step up däremot, efter halva passet är jag typ död, vilket på ett sätt är trevligt, för då känner man att man lever.

Ska köra lite styrka idag också, armhävningar, sit ups och sånt. Tänkte nog ta det innan step up:en, för efter kommer jag nog inte orka!

Pratade med min lillebror idag, undrade om vi kanske skulle ta och äta någon typ av "påskmiddag" här hemma hos oss, eftersom ingen av oss ska upp till Stockholm. Det är trist, men så är det när SJ har monopol och man är urfattig. På lördag ska vi istället upp och säga hej till Mats pappa och hans familj, blir väl någon påskfika eller något.

Nej nu ska jag iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0