Artikel

Fick ett brev från min farmor idag med ett tidningsutklipp. Det var en bild på mig och en råtta som var taget från när jag stod med Råtthjälpen på husdjursmässan.
(Om man vill se denna fula bild kan man gå in på http://www.magasinsollentuna.se/media/online/default.html och på sida 24 finns artikeln)
Men han hade ju skrivit så att jag lät som jag var två år:
"Råttor är otroligt sociala. Ha minst två. Jag har åtta. Kul djur, gillar att handbrottas. Nackdelen är att de kan gnaga på allt möjligt. Och bara blir två år. Mina marsvin kan bli sju. Råttorna är aggressiva mot dem, de måste hållas åtskilda, säger Linda"

Blev lite smått irriterad, men man kan ju hoppas att folk i alla fall tar till sig att dem ska vara minst två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0