Nya firrar

Nu har det kommit nya fiskar till akvariet! Och nya växter fick våra stackars misskötta fiskar också!
Det blev fyra blåa guramis, två dvärgguramis, två segelfensmollys, två rödmunstetror, och två algätare av nåt slag som jag glömt namnet på, samt en ancistrushona.
Jag ville ha en hona, då jag nu sett att dem två jag har, ytte och pytte (som numera inte är så ytte och pytte längre) är grabbar. Den ena har hur mycket spröt som helst. Så jag hoppas att det ska bli små miniancistrusar!

Det är lite roligare i akvariet nu när det är lite fler fiskar förutom typ sju fantomtetror och fem rödmunstetror. Vi har ett par räkor också, dem är riktigt roliga!

Nej nu ska jag äta pizza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0