Måndag igen

Det blev sent igår, jag vet inte riktigt varför. Vi kollade på tv, bland annat på "Trollkarlens hemligheter" eller vad den heter, där dem avslöjar trolleritricks, ett var lite roligt för det såg jag och Mats i somras en som gjorde och vi var sjukt imponerade, och nu fick vi veta hur han gjorde!
Men sen tycker jag det är onödigt när dem visar tricks som bara fungerar utan live-publik, gör man det inte inför livepublik så kan man ju tricksa hur mycket man vill. Då spelar det liksom ingen roll hur dem gör det.

Efter det hittade Mats en origamibok vi tog hem från Stockholm förra gången vi var där, och jag chattade med en kompis. Sen tänkte vi sova, men istället så blev det att Mats låg och bläddrade i mat böcker och jag i en träningsbok. Så blev det sent i alla fall.

Imorse hade jag tänkt gå upp typ vid åtta och åka till gymmet på förmiddagen och avsluta med ett styrkeyoga pass, men inte, istället blev jag kvar i sängen till tio. Så jag fick börja med ett styrkeyoga pass i alla fall.
Förra gången jag var på det passet tyckte jag att instruktören var rätt tråkig och jag vet inte, men det kändes inte jättebra, men den här gången så var det bättre. Hon är inte en av de bättre, tycker jag, men det var helt okej. Hon pratar liksom som ett mantra, entonigt, vilket jag tycker är lite jobbigt, men jag lyckades koppla bort det.

Sen i förra veckan har jag börjat göra armhävningar, jag har i princip aldrig i hela mitt liv gjort armhävningar, men kände att jag borde börja nu.
Förra veckan klarade jag 6 i rad, nu klarade jag 20! Ganska stolt över mina framsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0