Mer julklappar :D


Jag måste ha varit supersnäll i år för jag har fått så mycket jullklappar (coh fina julklappar!) som jag inte fått på hur många år som helst!
Nyår firade vi på Orust (bilder kommer snart, när jag orkar lägga upp dem) i goda vänners lag. Och idag åkte vi förbi Mats familj för att lämna julklappar och önska gott nytt år.
Jag fick sjukt fina och bra julklappar, jag som inte trodde jag skulle få någonting, så får jag saker som jag verkligen ville ha!
Som om inte mina julklappar var bra, så fick Mats två spelpads till Wii, och jag har klagat under julen att vi inte har några "vanliga" kontroller, då jag tycker vanliga wii-kontroller är rätt trista. Så får han just såna jag tyckte vi skulle skaffa!

De här vad var jag fick:
En vacker träkåsa med "Linda" och en råtta in bränt på - Tack Mats syster
Ett vitt adiddas linne och svarta träningsbyxor- Tack Mats pappa och fru
Ett Date-set "Lucky" med bodyspray, roll on och lipgloss - Tack Mats pappa och fru
Battlefield 2142 - Tack Mats pappa och fru
En pjamas - Tack Mats pappa och fru
En snögubbetomte - Tack Mats andra syster
En snöflicketomte- Tack Mats bror och fästmö

Verkligen jätteglad överallting, men Battlefield spelet blev jag uberglad över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0