Minus poäng på träningen

Det var tänkt att jag skulle ha tränat först en timme gym, sen en timme afrodance och sen en timme badmington.
Det blev tio minuter rodd. Detta pga jag efter fem minuter rodd kände smärta och tryck över bröstet. Jag har haft rethosta i typ två dagar nu, och inte tänkt så mycket på det, då jag inte känner mig dåligt i övrigt. Under rodden var jag inte direkt andfådd, visst jag ansträngde mig, men jag höll inte på att dö av andnöd, men precis så kändes det i bröstet, som den gången i nian när jag sprang tills jag var blå om läpparna. Så jag insåg att känner jag så efter fem minter rodd, ska jag inte träna idag.
Så det blev fika med Mats och shopping för de sista pengarna på mitt presentkort på farmor, det blev två tröjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0