Nyår

Nyår på Orust är nästan en tradition, jag har i alla fall varit där ut dem senaste fyra åren eller något sånt. Antalet personer variererar från år till år, och i år var vi tio stycken och en hund, varav sju stycken sov över.
Det är ett gigantsikt hus med massor och vinklar och vrår, så är man många kan man leka sillen, vilket är galet roligt, eftersom det finns två plan, plus en vind plus en källare, så utrymmet blir stort.

Eftersom vi har världens sämsta fantasi så blev det som vanligt tacos, men det är inget fel det, det är väldigt gott, alla kan ta vad de själva vill ha och det är ganska billigt.

Själv var jag jättetrött efter allt flängande hit och dit, så jag var nära att somna vi elva -halv tolv, dock slutade de ändå med att vi kom i säng vid fyra först. Så kan det gå.

Våra raketer var vackra, och smällarna roliga. Dock tyckte jag det sköts ganska lite rakter runt omkring oss, det brukar vara mer. Och det var inte det att man inte såg dem för det var jättestjärnklart.


Tidsfördriv :D


Lasses tigerkaka, supergod!

Champange, och äppelcider

Våra vackra fyverkerier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0