Stockholm

Jag är uppe i Stockholm just nu och står på små djursmässan, och det har blivit väldigt långa dagar så jag har inte orkat skriva något.
När jag ändå är här har vi hälsar på släkten också och fått de resterande julklapparna:

En mjukis råtta med bebis + pengar - Tack mamma
En träningsväska (som jag sedan bytte och fick massa rabatt så jag kan handala ännu mer prylar på stadium) - Tack pappa
Presentkort på HM - Tack farmor
Hörlurar med brusredusering - Tack farbror, farbrors tjej och lillkusinen
Farcry 2 (iof både till mig och Mats) - Tack igen farbror, farbrors tjej och lillkusinen
Liten sminkväska, mascara och eyeliner - Tack pappas tjej

Så var väl det alla klappar för i år, jag måste har varit supersnäll i år med tanke på alla julklappar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0