Hänt sen sist

Det var ett tag sen jag skrev, har bara inte hunnit, men nu ska jag försök bli bättre!

De som hänt sen sist... Jag lämnade in fiolerna, så nu ska de vara i bra skick, med stall som är utbytta och överliggare som är fixade. Jag fick också åka ut och segla itvå dagar med en norskskola och en kompis till mig följde med. Tyvärrvar vädret inte så jättebra men vi hamnade i alla fall på Kärringön, då skolan skulle till räddningscentrat som ligger där. Så barnen fick bada med flytvästar och leka i en livbåt. Vi tittde på en liten stund, men så kul är de inte att se barn plaska runt i flytväst.


,

Midsommar blev inte riktigt som vi tänkt, då vi var medbjudna på Britta av en som vi brukar segla med då hans kollega skulle hyra båten. De skulle vara födelsedagskalas också, kul tänkte vi, värsta partyt lär de ju bli! Bara de att han hade glömt att nämna att hans kollega fyllde 60.... Så min midsommar kväll bestod av att förhala båten framåt för att färjan på Åstol skulle kunna lägga till för natten, samt spela mitt nya Sims 3 och titta på film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0