Söndagen

Igår blev de sent, då Mats syster och hennes kille ringde vid halv nio och frågade om de fick komma och titta på råttorna. Och det fick de ju så klart, men de tar ett tag och åka ifrån Uddevalla, så de kom väl hit vid tio (på kvällen alltså). Eftersom jag och Mats inte hade ätit någon middag (vi skulle äta tidigare, men vi behövde städa iordning lite innan de kom över), så åt vi lite tacos.
De hade även med sig sin hund, en rottweiler vid namn Bianka. De stannade inte så jättelänge, men vi kom inte i säng föräns vi ett-halv två.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag ska i alla fall iväg på Lacrosse träning, känner mig inte så jättemotiverad, men de bli väl bättre när jag kommer dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0