Toorsdag!

Har tvättat nu på morgonen, hade bara en liten tvättstuga så allt hanns inte med. Men de gör inte så mycket, fär jag har tvättstuga imorgon med!

Igår satte jag igång på allvar med träningen igen. Den har legat nere efter benhinneinflammation och förkylning. Så de blev ett pass på gymmet, ett pass Lacrosse och sen en jogging tur.
Snacka om att förkylningen har tagit på min kondition (eller förkylning, jag hade värsta hostan och hostade hur mycket slem som helst), innan kunde jag utan problem springa min runda runt stallet, som är på ca 4 km. Nu var jag tvungen att stanna och hämta andan efter 2km och då sprang vi inte speciellt fort.
Borde egentligen åka och kolla så mina lungor är helt okej, för jag fick lite hosta när jag sprang, och då har jag inte varit sjuk på typ tre veckor. Men men, senare projekt :p

Idag ska jag först hänga upp tvätten, sen ska jag packa iordning lite grejer för att Mats jobb har ordnat någon skärgårdstur som vi ska ut på i eftermiddag. Så jag måste hitta lite kläder, kamera och sånt och packa. Det är först på eftermiddagen, men innan ska jag till gymmet en sväng. Idag blir de benen som får genomkörare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0