Bloggande

Idag på radion så pratade dem om bloggare, dem hade någon "bloggerska" och hon sa att för att hon skulle läsa en blogg skulle de vara minst tre inlägg om dagen. Själv har jag lite svårt att få till det, då jag är oftast borta hela dagen, jag åker så då skulle jag kunna skriva ett inlägg på morgonen, men sen tar det kanske 10 timmar innan jag kommer hem igen. Men det är frågan om hon tycker att det fortfarande är intressant om man skriver inläggen till exempel bara kvälls tid, eller om dem måste vara spridda över hela dagen.

Jag försöker uppdatera så ofta som möjligt, men samtidigt vill jag ha något att skriva om. Jag försöker också dela upp mina inlägg och inte skriva dem alltför långa.Jag vet några bloggar som jag läser där dem skriver helt utan enterslag och dessutom jättelånga inlägg och det är rätt jobbigt att läsa.

Apropå skriva så sa  Mats farfar att dem borde haft mig som sekreterare på något möte (han skämtade alltså), men det jag reagerade på var att han, precis som många andra, referar till att jag skriver, och jag har ingen aning om vart dem får de ifrån. För jag brukar inte skylta med att jag har skrivit för andra saker, börjar undra om det är Mats som snackar om de med alla.. Själv tycker jag inte ens att jag är bra på att skriva, känns som att det är något alla tror bara för att jag brukade skriva när jag var yngre. Men jag förstår inte vart alla som jag träffar nu får det ifrån.... det är mycket märkligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0