Britta lördag

Idag är jag uppe i Uddevalla på Britta. Vi har dragit igång skolskeppskursen, så jag har försökt på minst röriga och mest pedagogiska sätt förklara, jippar och slag, och gafflar och gud vet vad. Det är inte de lättaste då man måste förklara orden som förklarar vad man snackar om.... Smått förvirrande för sig själv också. Men jag tror det gick bra.

Efter skolskeppskursen har jag lackat block och skrapat däverten. Vi hade tänkt stanna över, men vi är allt för trötta så det bli bara idag. Men några av dem yngre förmågorna stannar över, ska bli spännande och se om stället står kvar sen :D

Snart ska vi till Mats farmor och farfar, och få lite mat i oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0